DeChambeaua zase chytil rapl. Westwood se mu vysmál

Bryson DeChambeau

Nejen Patrik Reed na sebe přivolává negativní pozornost. I Bryson DeChambeau se umí chovat tak, že to potom schytá ze všech stran. Naposledy ve třetím kole WGC-Mexico Championship, kdy na druhé devítce nervově neunesl dvě bogey za sebou. Nejvtipnější z reakcí přišla od Lee Westwooda.

DeChambeau si vysloužil pozornost záběry, které ho přistihly na 14. jamce, jak zuřivě putterem zamačkává do greenu stopy po spikách. Video se pak rychle šířilo na sociálních sítích a Američan mohl začít sklízet kritiku.

DeChambeau v Mexiku v polovině turnaje vedl a skvěle začal i třetí kolo, když zahrál birdie a eagle na prvních dvou jamkách. Zvlášť na dvojce demonstroval, co po zimě strávené v posilovně dokáže zahrát z týčka, když na čtyřparu napálil svůj drive nad stromy a připsal si eagle.

Po dalším birdie na pětce ale přišel vzápětí dabláč, který jako první naleptal jeho pohodu. Birdie na dvanáctce ho sice mohlo na chvíli uklidnit, ale pak přišla již zmíněná série dvou bogey. Když odcházel ze čtrnáctky, ruply mu nervy a svůj vztek si vylil na greenu.

Nejvtipněji na to reagovala hvězda D+D REAL Czech Masters a bývalá světová jednička Lee Westwood. "Teď už můžeš zamačkávat (stopy po spikách na greenu) beztrestně už před puttováním," vzkázal mu Westy na Twitteru s lehkou ironií.

Podle nových pravidel je totiž opravování stop na greenech legální a DeChambeau si je tak mohl zamáčknout před svým puttem, aniž by ho to stálo postih v podobě trestných ran.

DeChambeau nakonec zahrál ještě jedno bogey a podepsal skórkartu s parem (71 ran). Nevyužil tak skórovací den a přišel o své vedení. Před finále naopak ztrácí čtyři rány na Justina Thomase.

S greeny v Club de Golf Chapultepec má ale asi nějaký osobní problém, a to i s těmi cvičnými. Loni byl, tentokrát úplně náhodně, přistižen, jak putterem švihnul do putting greenu, když se nachomýtnul do pozadí televizního rozhovoru s bývalým šampionem US Open Richem Beemem.

Týden předtím na Genesis Open v roce 2019 zase DeChambeau potrestal za svou nepovedenou ránu hranu bunkeru, ze kterého se mu nepovedlo míček ideálně vyhrát.

Souhlas s cookies

Pokud vám nevadí, že pro měření návštěvnosti používáme Google Analytics, zavřete tuto hlášku.

Souhlasím, zavřít potvrzení